Çarşamba, Mayıs 16, 2007

Sürekli esinleniyorlar:) Filli Boya- Loituma!!

Salonda oturmuş gazete okumaya çalışıyorum ve bir yandan da yan gözle televizyonu kesiyorum. İşte o an aylardır Mey'le dilimize dolanan ve bize inanılmaz enerji veren şarkı çalmaya başlıyor - Loituma - Ieva's polka good sound!!! Müzik kanalında kalmıştı kanal diye düşünürken tv'de görünen Filli Boya reklamıyla yanıldığımı anlıyorum:)))

Her iki şarkıyı karşılaştırmak ve benzerliği(!) görmek istersiniz belki diye hepsi aşağıda;)Müzikler Jingle Jungle'a aitmiş:)




Filli Boya reklamına ise aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:)

www.atcw.com


Ajans: Ali Taran Creative Workshop

Yapım şirketi: Böcek Yapım

Yönetmen: Serdar Işık

Film Müziği: Jingle Jungle

Seslendirme: Hakkı Ergök


Sürekli esileniyoruz sanırım...

1 yorum:

details of my neverland dedi ki...

Esinleniyorum. esinleniyorsun. esinleniyorlar

Ama hakkaten 23 Nisan videosu bu filmlerden daha başarılı olmuş. Kendimize torpil geçiyorum hihihih

Filli boyaya gelince ağzıyla kuş tutan sihirbaz bile filli boya filmleri geçmişini kafamdan kazımayı başaramadı.

en güzel siyah en güzel beyaz filli boyadağğğğ.

Yazık olmuş loitumaya